عبور از ظرفيت نامي واحد احياء مستقيم براي سومين سال متوالي در شرکت فولاد سفيد دشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 30412 تاریخ انتشار: 1402/01/06 15:07:10
نمایش: 977
اخبار
   تلاشگران واحد احياء مستقيم شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري در سالي که به نام توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرين مزين شده بود موفق به توليد آهن اسفنجي بيشتر از ظرفيت نامي شدند.
مدير واحد عمليات فولاد سفيددشت با اعلام خبر توليد ۸۰۳۱۲۷ تن آهن اسفنجي در واحد احياء مستقيم اين شرکت گفت: با توليد اين ميزان محصول توانستيم ضمن افزايش ۱۰۱۹ تني توليد نسبت به سال گذشته، براي سومين سال متوالي از ظرفيت اسمي اين واحد عبور کنيم.
ايمان سليماني تصريح کرد: از ابتداي سال ۱۴۰۱ و با پيش بيني وضع محدوديت مصرف انرژي الکتريکي در تابستان و گاز طبيعي در زمستان، برنامه ريزي هاي لازم به منظور اجراي تعميرات ساليانه در اين دو فصل انجام شد و همزمان تمام توان شرکت در جهت توليد با حداکثر ظرفيت در فصولي که با محدوديت کمتري مواجه بودند قرار گرفت که در نتيجه آن توانستيم با ثبت سه رکورد متوالي توليد ماهيانه در سه ماهه بهار از برنامه توليد پيشي گرفته و عقب ماندگي توليد در ماههاي پايان سال را جبران کنيم. 
دکتر سليماني در ادامه گفت: در صورت نبود محدوديت هاي مصرف انرژي بخصوص مصرف گاز طبيعي در ماه هاي دي و بهمن، دستيابي به توليد ۸۶۰ هزار تني آهن اسفنجي دور از دسترس نبود که اين مسئله اهميت تامين به موقع و کافي زيرساخت ها را براي افزايش توليد و به تبع آن سود آوري کارخانه نشان مي دهد.
سليماني در پايان دستيابي به ظرفيت اسمي شرکت فولاد سفيددشت را مرهون حمايتهاي سهامداران و تلاش تمامي ارکان شرکت اعم از مديران، کارکنان، مشاوران و پيمانکاران دانست و براي تداوم توليد ايمن و پايدار در سال ۱۴۰۲ ابراز اميدواري کرد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
65
امروز
719
دیروز
673
هفته
10292
ماه
192045
کل
238736
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟